fredag 13 februari 2009

Publiwiki

Förra veckan hade vi 2 intensiva dagar i Karlstad. Massor av kul infomation och inspiration.
Något nytt för mej är bildanalys. Jag har ju inte någon bild-utbildning, så här finns det mycket att lära sig. Däremot på fotosidan känns det mer hemvant.
Vi fick i uppgift att redigera 4 ord i Publiwiki och jag började med Bilddagboken.se.
Nu är jag hemma på Gotland igen och jag har redigerat Alltgratis.se och så har jag gjort ett nytt uppslagsord; Alltgratis.com, som är en riktigt bra sajt.
Jag passade på att köpa en fototidning i Karlstad. Tidningen handlar om kameran, hur men funkar och hur man tar bilder med olika inställningar, motiv och baktankar. Allt handlar om Canon EOS och eftersom jag har en sådan kamera, så är tidningen en guldgruva! Den heter FotoGuiden Nr 1 2009 http://www.firstfoto.se/fotoguiden/ Här kan man beställa tidningen för ENDAST 79 kr.
Ute är det vinter.

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.